menu sluiten
pink curve top
webcare webcare

Webcare.

Webcare, het reageren op klanten via de online kanalen.

Hoe reageer jij op jouw klanten via de online kanalen? Webcare gaat om het reageren op jouw klanten via de online kanalen. Denk hierbij aan het reageren op vragen en reacties die bij social media posts worden geplaatst, vragen die via je een inbox binnenkomen en klanten die reageren via je chatbot op je website.
The MindOffice helpt jou met het uitdenken van de beste strategie om webcare in te zetten. Merk jij bijvoorbeeld dat het nog steeds lastig is om op klanten te reageren? Wij denken voor jou de volgende punten uit:

• Met welke toon reageer je via social media op de klant?
• Wat kan wel qua emoticons en wat kan niet?
• Hoe ga je met klachten om via social media?
• Hoe kun je ervoor zorgen dat jouw posts nog meer interactie trekken?
• Waar kun je een chatbot voor gebruiken?

Dit zijn voorbeelden van webcare. In een vrijblijvend gesprek kunnen wij kijken wat wij voor jou kunnen betekenen..

Terug naar online marketing
Contact
Contact
Neem contact op met The MindOffice

Lees je termen die je niet begrijpt?

Bekijk onze kennisbank
The MindOffice BV
Cincinnati Building
Schiedamsedijk 126
3134 KK Vlaardingen
KvK

78419689

BTW

NL861386541B01

Lees je termen die je niet begrijpt?

Bekijk onze kennisbank

Kom langs bij ons kantoor in Vlaardingen en ontdek de mogelijkheden waarmee je jouw merk op de kaart zet. Neem contact op en plan direct een afspraak.